shbab-gamed.org
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shbab-gamed.org

shbab-gamed

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شباب الايام دي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed taha
Admin
ahmed taha

شباب الايام دي Empty
مُساهمةموضوع: شباب الايام دي   شباب الايام دي I_icon_minitimeالخميس 25 سبتمبر 2008, 9:12 pm

**مش ملاحظين ياجماعة ان الموضة واساليبهاوأشكالها زادت اوى اوى من فترة ممكن نقول سنتين تقريبا والايام دى فى تمادى وتكرار متزايد اوى...

**مسألناش نفسينا ايه اللى وصلنا لكدة
_ايه اللى خلانا نقلد الغرب يعتبر فى اغلب الاشياء

**فأحنا بلد عربية شرقية اسلامية
واعتقد ان الدين لا يرضى بذلك

**لكن فى الاخر بنقول ايه.....؟؟؟
دى موضة . ده جيلنا احنا بس . دى ايامنا ولازم نعيشها بكل ما فيها . لازم نعمل اللى نفسنا فيه...

فلو بصينا للبنات؛؛
نرى البنت المحجبة ..تكون لبسة البادى والبنطلون الجينز الضيق .وشعرها خارج من الايشارب. طبعا ده غير الميكب الزائد
_وتقول انها محجبة ومسلمة

ونرى البنت مش المحجبة؛؛تكون لبسة البادى القصير والمينى جيب والبنطلون الجينز الضيق .ده غير الميكب. وقصة شعرها زى الولد.
وبيلوموا الشباب لما بيعكسوهم .ماهما اللى عاملين كدة فى نفسهم
_وهكذا من التغيرات...

اما الشباب بقا..ياعينى عليهم...
نرى الشباب بيحطوا الجيل اللى يثبت شعرهم واللى يوقفوا . واللى يطول شعره زى البنات ويلمه بتوكة. واللى يعملوا زى الممثل احمد مكى بطريقة شعره المهولة . واللى يلبس القميص وفاتح نص الزراير وهو لابس السلاسل ..ده غير الحظاظات والحلقان .
وبناطيل الجينز الساقطة
_وهكذا من التغيرات.....

**وعلى فكرة انا مش بتكلم عن كل الشباب والبنات
انا بتكلم عن عينه منهم لاحظتها اوى فى الشوارع خاصة الجامعات
وشفت بعيونى نظرات الاهالى والكبار حتى الاطفال اليهم وينقدوا عليهم بطريقة سيئة جدا

**وفى النهاية ارجوا رأيكوا على الموضوع بصراحة لأنه بجد هيهمنى اوى ..وهعرف من خلالها اذا كانت نظرتى للموضوع صح ام انتوا عندكوا رأى تانى؟؟؟
https://shbab-gamed.yoo7.com
fayroz

fayroz

شباب الايام دي Empty
مُساهمةموضوع: رد: شباب الايام دي   شباب الايام دي I_icon_minitimeالأربعاء 01 أكتوبر 2008, 12:39 am

فعلا يابو طه انت كلامك كله صح ومظبوط بس نعمل ايه علشان ده كله يتغير اكيد منقدرش نغير ده كله بس مفيش غير حل واحد اللى هو ان كل واحد يحاول يغير اللى يقدر عليه يعنى مثلا يقنع اصحابه او اللى معاه فى البيت من اسرته او اى حد يعرفه ان اللى هو بيعمله ده غلط وممكن كده نقدر نعمل حاجه lol!
ahmed taha
Admin
ahmed taha

شباب الايام دي Empty
مُساهمةموضوع: رد: شباب الايام دي   شباب الايام دي I_icon_minitimeالأربعاء 01 أكتوبر 2008, 6:04 pm

انا عن نفسي

لو كان عندي بنت اخت كونت خلتها تبص حولين نفسها

بس برضو هتبقي اسعد انسانه معايا وكونت مش هحرمها من حاجه بس الاصول اصول
https://shbab-gamed.yoo7.com

شباب الايام دي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-