shbab-gamed.org
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shbab-gamed.org

shbab-gamed

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الخيانه ؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
ahmed taha
Admin
ahmed taha

الخيانه ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: الخيانه ؟؟؟؟؟؟   الخيانه ؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين 08 سبتمبر 2008, 2:55 pm

على فكره انا كنت متردد مليون مره قبل ما احاول افكر انى اتكلم فى مووضوع زى ده لأنه فعلا مووضوع شائك جدا وفيه حورات ولخبطه كتير بجد انا نفسى اسأل سؤال من زمان اوى انتوا كدا فى تصوركم يعنى ايه كلمه خيانه ؟ طبعا الكمله دى ممكن تكون قليله شويه فى حروفها بس اكيد كبيره جدا فى معناها وفى احساسها بس بجد مع ان الكلمه دى ممكن تكون قليله فى حروفها بس كبيره مووت فى وجعها وفى جرحها بجد الكلمه دى يعنى اجمد واعمق جرح فى الدنيا ممكن يحصل لأى حد فى الدنيا دى كلها بس بجد حد فينا يقدر يوصف احساس الخيانه ده متهيألى صعب جدا بس معنى كدا ان احنا عايشين فى خيانه اكيد حد فينا خان او حد فينا اتخان بس فى حد يقدر يكون عنده الجرأه انه يحكى قصته هنا وبجد احنا ممكن نخفف عليه او حتى ممكن نعيش معاه اللحظه على فكره دى ممكن تكون اكتر فتره صعبه ممكن يعيشها الانسان لحظه الخيانه تعمل ايه يعنى لو دخلت لاقيت مراتك نايمه مع حد غريب وفى سريرك ده بالنسبه للمتجوزين تعمل ايه كاشاب خاطب وخلاص متفق على الحياه مع خطيبتك وتكتشف بعد كدا ان خطيبتك دى ما تستهالكش باى سبب من الاسباب وانتى كمان يا أنسه تعملى ايه لو الشاب خلاص الى انتى بنيتى عليه طموحك وهاتبنوا طوبه على طوبه مع بعضكوا واتفقتوا هاتعيشوا الحياه مهما كانت الحياه دى فى حلواها او مرها وفى الاخر تكتشفى ان الانسان دى ما يتستهالش حتى انك فكرتى مجدر التفكير فيه مش خطوبه وجوار وأبو العيال والحركات دى بجد انا عندى قصه جااامده جدا انا لو حكيتها اساسا استحاله حد فيكوا ممكن يصدقنى بس بجد ان القصه دى حصلت فعلا وانا طبعا فى رمضان دلوقتى استحاله هكون بكدب او حاجه بس انا حاسس انى طولت عليكوا جدا انا بجد طالب منكم تفسير لأكتر كلمه ممكن تجرح أقوى انساان فى الدنيا واكتر الم ممكن تحسه حتى لو انت كنت بااارد جدا ياترى هيكون احسااس مؤلم وبس ؟
https://shbab-gamed.yoo7.com

الخيانه ؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-